قالب های فارسی وردپرس 10

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 10

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

تجمع جمعی از مردم و روحانیون گناباد در اعتراض به حضور رئیس یک فرقه

ه‌گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، امروز جمعی از مردم گناباد در حسینیه مرکزی این شهر در اعتراض به حضور رئیس فرقه دراویش در گناباد تجمع کردند، در میان تجمع‌کنندگان، حضور حجت‌الاسلام محمد مدنی معروف به ناشرالاسلام گنابادی نیز به چشم می‌خورد.

در این تجمع که گروه‌های مختلف روحانی، اصناف و اقشار دیگری از مردم هم حضور داشتند، حضور رئیس فرقه دراویش در گناباد را مخل امنیت و وحدت شهرستان دانستند، همچنین مردم با در دست داشتن پلاکاردهایی که نوشته بود «نمی‌گذاریم، خون شهید حدادیان پایمال نخواهد شد» اعتراض خود را نسبت به اقامت رئیس فرقه دراویش در گناباد اعلام کردند.

حجت الاسلام رضا مدنی امام جمعه موقت گناباد در این تجمع گفت: مردم اجازه حضور رئیس فرقه دراویش در گناباد را که باعث شهادت شهید حدادیان و دو مامور پلیس شد، نمی‌دهند.

وی اضافه کرد: برخی مسؤولان در مرکز تصمیم گرفتند که رئیس فرقه را به گناباد بفرستند و رأس فتنه را از تهران به گناباد منتقل کنند.وی با اشاره به انحراف فرقه دراویش گفت: از مخالفان عمده انتقال ولایت به امام زمان (عج) در زمان حضرت هادی (ع) صوفیان بوده‌اند و همیشه این فرقه مورد اعتراض امامان بوده‌است.

این روحانی اضافه کرد: این تجمع همین جا به پایان می‌رسد، اما اگر حضور رئیس فرقه دراویش در گناباد استمرار داشته باشد مردم به صورت جدی در مقابل این حضور می‌ایستند.این تجمع با قرائت بیانیه‌‌ای که در قسمتی از آن آمده‌ است «نسبت گنابادی به درویشانی که باعث جنایت در خیابان پاسداران شدند، ظلم بر مردم گناباد است» پایان یافت.

در بخش دیگر این بیانیه، از شورای تامین شهرستان تشکر شده‌است که با اقامت رییس فرقه دراویش در گناباد مخالفت کرده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.