قالب های فارسی وردپرس 10

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 10

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

افزایش ورودی کاربر

اینجا برایتان توضیح می دهم که چرا این استراتژی خیلی موثر است چگونه باعث افزایش بازدید گوگل می شود:

اول اینکه خواننده های جدید می توانند نوشتار های باستانی شما را ببینند. بخت اینکه ملت از این محتواهای شما که قبلا ندیده اند بهره ببرند حدود ۹۰ درصد است و تنها ۱۰ درصد شکیبیدن دارد که محتواهای کهنه شما به دردشان نخورد. پس وقتی که شما دوباره محتوایتان را بازسازی می کنید می توانید به دیگران یک بخت دوباره بدهید که از محتوای شما سود ببرند.

دوم اینکه شما محتوایتان را بهتر می کنید. من شرط می بندم که شما کمینه یک بخش پست در سایت خود دارید که به روز نیستند و یا متوسط هستند. راه اندازی دوباره و بازسازی محتوا به شما این بخت را می دهد که محتوایتان را بروزرسانی و درمان ببخشید.
محتوای بهتر یعنی ترافیک بیشتر

سوم اینکه محتوای شما در شبکه های اجتماعی نیز به اشتراک گذاشته خواهد شد. هنگامیکه شما یک پست از تارنگار خود را مجددا بازسازی می کنید، در همان روز اول نیز یک پست جدید دارید که در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذشته می شود. برای مثال، پست من هم نگرش ها و لایک هایی از فیسبوک در روز نخست بازسازی محتوا داشت.

منبع: میموس

هوشمند نقاشی کنید
نقاشی، یکی از لذت های هنری است که طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. اما در عصر فناوری، کاربران با استفاده از اسمارت فون هایشان می توانند دیجیتالی و هوشمند نقاشی کنند. Painter Mobile برنامه ای از سوی Corel برای اسمارت فون ها است که مجموعه ای از ابزارهای بسیار حرفه ای برای نقاشی دیجیتال را در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

 

کاربران با نصب این برنامه یک بوم نقاشی در اختیار خواهند داشت که با کمک آن می توانند به نقاشی های بسیار حرفه ای بپردازند. اگر جزو علاقه مندان به هنر و لذت نقاشی باشید با کمی صبر و حوصله می توانید طرح های زیبایی را خلق کنید.

 

برنامه Painter Mobile,نقاشی,اسمارت فون

برنامه Painter Mobile از پلتفورم های اندروید پشتیبانی می کند

 

از ابزارهای این برنامه می توان به Paint ، Eyedropper،  Paint Bucket، Eraser و  Crop اشاره کرد که از قابلیت های متفاوتی مانند Rotate ، Flip، Skew، Apply Perspective برخوردار شده تا تبدیل به برنامه بی نظیری شود. قابلیت هایی مانند مدیریت لایه ها نیز می تواند طراحی و نقاشی راحت تری را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

منبع

گوشی Eluga Mark
طی ۲۴ ساعت گذشته کمپانی های مختلف گوشی های جدیدی را معرفی کرده اند. پس از سامسونگ، هواوی و ZTE، حالا نوبت به اسمارت فون جدید کمپانی ژاپنی پاناسونیک رسیده است. این گوشی که Eluga Mark نام دارد، مخصوص کاربران سازمانی طراحی شده است و از پلتفرم مدیریت همراه اندروید موسوم به EMM (مخفف enterprise mobility management ) بهره می برد.

 

گوشی Eluga Mark که مخصوص شرکت‌های تجاری در کشور هند ساخته شده است دارای نمایشگری ۵.۵ اینچی IPS با رزولوشن ۷۲۰×۱۲۸۰ و چیپست اسنپدراگون ۶۱۵ خواهد بود. از دیگر مشخصات مربوط به این گوشی تجاری می‌توان به ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد.

 

باتری تعبیه شده در گوشی  ۲۵۰۰Eluga Mark میلی‌آمپر ظرفیت دارد و سنسورهای قرار گرفته شده برای دوربین اصلی و جلوی گوشی به ترتیب ۱۳ و ۵ مگاپیکسل هستند. پاناسونیک برای این گوشی تجاری نسخه‌ی ۵.۱ اندروید را با رابط کاربری مخصوص خود به نام FitHome برگزیده است. در نهایت حسگر اثر انگشت نیز برای بالابردن امنیت گوشی در کنار دوربین اصلی گوشی گنجانده شده است.

منبع

بلک بری پریو با پوشش طلای ۲۴ عیار
کمپانی بلک بری، سرانجام پس از سالها انتظار هواداران این برند، اولین گوشی اندرویدی خود را با نام بلک بری پریو ( Blackberry Priv ) معرفی کرد. پریو اصالت طراحی بلک بری را در قالب سخت افزاری قدرتمند و مدیریت نسخه سفارشی اندروید، در خود داشته و یک گوشی دوست داشتنی است. اکنون کمپانی ویتنامی کارالوکس که در ارائه نسخه طلایی محصولات شرکت های مختلف مشهور است، حالا جذابیت بلک بری پریو را با پوششی از طلای ۲۴ عیار، دوچندان کرده است.

 

مشخصات گوشی بلک بری پریو,گوشی Blackberry Priv,مشخصات گوشی بلک بری پریو

گوشی بلک بری پریو,گوشی Blackberry Priv,قیمت گوشی بلک بری پریو

ضخامت  گوشی بلک بری پریو ۹٫۴ میلی متر و وزن آن ۱۹۲ گرم می باشد

 

کارالوکس می‌گوید برخلاف سایر بلک‌بری‌های، تفکیک پریو بسیار سخت و زمان‌بر است. شاید این سوال در ذهنتان پیش آید چرا کارالوکس پریو را تفکیک قطعه می‌کند؟ کارالوکس این کار را در جهت زیبا‌تر کردن پریو انجام می‌دهد. پس از تفکیک قطعات پریو، این محصول با طلای ۲۴ عیار تزئین می‌شود تا زیبایی دوچندانی پیدا کند. فرایند تفکیک حدود ۲ ساعت زمان خواهد برد و ۴ ساعت طول می‌کشد تا پریو با طلای۲۴ عیار تزئین شود. البته در این فرآیند از ۱۰ روال مختلف استفاده می‌شود تا مشکلی در این امر پیش نیاید.

منبع

با گوشی ویندوزی EveryPhone آشنا شوید
به نظر می رسد که کمپانی های ژاپنی نسبت به سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل دیدگاه خوبی دارند و آینده ی درخشانی را برای آن متصور شده اند. به تازگی کمپانی ژاپنی یامادا دنکی ( Yamada Denki ) نازکترین گوشی ویندوزی جهان را با نام EveryPhone رونمایی کرده است. همچنین دیگر کمپانی ژاپنی یعنی FREETEL امروز در خبری از عرضه اولین گوشی ویندوزی خود در آینده نزدیک خبر داده است.

 

گوشی Every Phone که با یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰x720 پیکسلی همراه است، از ۲ گیگابایت حاظفه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی بهره می برد و از کارت حافظه جانبی MicroSD پشتیبانی می کند. این گوشی با پردازنده ۴ هسته ای ۱.۲ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۴۱۰ همراه است و از دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی بهره می برد.

 

این گوشی که ۱۳۸ گرم وزن دارد بسیار باریک است و ضخامتی تنها ۶.۹ میلی متری دارد. ۳,۰۰۰ خریدار اول این گوشی، صفحه کلید بلوتوثی و محافظ صفحه رایگان دریافت خواهند کرد.

منبع