قالب های فارسی وردپرس 10

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 10

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

اجاره ماشین عروس قدیمی

اجاره ماشین عروس در تهران و شهرستان‌ها: مجموعه ایرنت کار ارائه دهنده کلیه خدمات اجاره ماشین در تهران از جمله اجاره ماشین عروس در تهران و شهرستان‌ها، مناسب‌ترین قیمت اجاره ماشین عروس در تهران و شهرستان‌ها، دارای شرایط ویژه و مناسب اجاره ماشین عروس در تهران و دیگر شهرها به عنوان یک مرکز کرایه اتومبیل عروسی می‌باشد. تنها با یک تماس، تمامی اطلاعات در خصوص بهترین  اجاره ماشین عروس قدیمی  ارزان و لوکس تهران ، و نحوه کرایه ماشین عروس در تهران و شرایط ماشین عروس اجاره ای در تهران و شهرستان‌ها بدون راننده و با راننده را دریافت نمایید.


جاسوییچی طرح ارم مرسدس بنز

جنس بدنه فلز

ظاهری بسیار شیک

دوستان و همراهان عزیز که علاقمند به جا سوئیچی های بنز هستید می توانید با نوشتن کلمه ” جاسوئیچی بنز” در کادر جستجوی بالای سایت تمامی محصولات مرتبط را کنار هم مشاهده کرده تا انتخاب دقیق تر و بهتری داشته باشید و از خرید خود لذت ببرید .


 


همه عکس ها ، عکس واقعی هستند.

اگر در مدت زمان مقرر کالا به دست شما نرسید، هزینه آن به شما باز پرداخت می شود.

هنگامی که کالا را دریافت میکنید در صورت هر گونه سوالی با ما تماس بگیرید ، سعی می کنیم مشکل شما را حل کنیم .

سعی کرده ایم واسطه ها را کم کنیم تا با هزینه مناسب کالا به دست شما برسد ، در صورتی که تعداد زیادی از کالا را بخواهید قبل از خرید با ما تماس بگیرید.

خوشحالیم که به شما خدمت میکنیم ، آرزوی روزهای خوب برای شما داریم.

برای مشاهده نکات آموزشی، ویدئو، اخبار و محصولات بروز و جدید میتوانید ما را در  “کانال تلگرام ماشین اسپرت” دنبال کنید.

منبع:

https://www.echantillon.ir/gifts-category/pre-metal-keychain/

فلش مموری سمگپرس مدل SW12 ظرفیت 128 گیگابایت

بدنه استیل فلش مموری سمگپرس مدل  SW128 ظاهری چشم نواز و ساختاری مستحکم را برای این محصول به ارمغان آورده است. با استفاده از طرح چرخشی با قفل چهار حالته در این محصول در عین محافظت از درگاه USB در هنگام حمل و نقل، نیاز به وجود درب محافظ برطرف و بالطبع نگرانی بابت گم شدن درب محافظ فلش نیز مرتفع میگردد. برای اتصال این فلش مموری به کامپیوتر، درگاه USB 2.0 را در اختیار دارید که قادر است با حداکثر سرعت 480 مگابیت بر ثانیه، اطلاعات‌تان را جابجا کند. 

منبع:

https://elobel.com/flashmemory/card-flash-drive/

فلش مموری اپیسر مدل AH111 ظرفیت 32 گیگابایت

• AH111 یک فلش مموری بسیار کوچک می‌باشد که توسط کمپانی اپیسر طراحی و تولید شده است. این فلش مموری به قدری کوچک است که در زمان تولید، لقب کوچک‌ترین فلش مموری دنیا را به خود اختصاص داده بود. البته اکنون (اواخر سال 93) فلش مموری‌های UD310 و UD311 که بعد از آن معرفی شدند از این فلش مموری کوچک‌تر هستند. دیگر ویژگی فلش مموری AH111 طراحی زیبای بدنه آن است همچنین قسمت بالای این محصول که به صورت شیشه‌ای و در دو رنگ سفید و آبی طراحی شده است. رنگ آبی AH111 از گل رز آبی چینی الهام گرفته شده، البته این گل در دنیای واقعی وجود ندارد ولی در افسانه‌های چینی یک گیاه اشرافی خوانده می‌شود. کمپانی اپیسر با طراحی فلش مموری AH111 توانست از رقیب سنتی خود یعنی سیلیکون پاور T01، که آن‌هم عنوان کوچک‌ترین فلش مموری دنیا را به خود اختصاص داده بود، کمی پیشی بگیرد. فلش مموری T01 دارای ابعاد 4.6 × 13.8 × 25 میلی‌متر و وزن 2.6 گرم است در حالی که فلش مموری دارای ابعاد 4.6 × 12.2 × 24.7 میلی‌متر و وزن 2.5 گرم است که خوب می‌توان گفت AH111 از T01 کمی کوچک‌تر و 0.1 گرم سبک‌تر است. فلش مموری AH111 از فن‌آوری Mini COB بهره می‌برد که قابلیت‌هایی چون مقاوم بودن در برابر آب، ضربه و گردوغبار را برای آن به ارمغان آورده است. متأسفانه این محصول از رابط USB 2.0 بهره می‌برد و با رابط USb 1.1 نیز سازگار است ولی از رابط پرسرعت USB 3.0 پشتیبانی نمی‌کند. ناگفته نماند کمپانی اپیسر در طراحی این فلش مموری به حفظ محیط زیست هم توجه خاصی داشته است. شما می‌توانید بسته به نیاز خود، فلش مموری AH111 را در ظرفیت‌های 4 تا 32 گیگابایت انتخاب نمایید. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به وجود نرم‌افزار ACE هم اشاره کرد که قابلیت افزایش ظرفیت فلش مموری را تا 50 درصد به شما می‌دهد. بنابراین می‌توان گفت که AH111 برای افرادی که به یک فلش مموری بسیار کوچک، سبک وزن، مقاوم در برابر آب، ضربه و گردوغبار نیاز دارند ولی سرعت بالا برای آن‌ها اهمیت ندارد، یک انتخاب بسیار مناسب است. اما اگر فردی با همین نیازها به سرعت بالاتر فکر می‌کند می‌تواند فلش مموری UD311 کمپانی ای دیتا را انتخاب نماید البته باید درنظر داشت که UD311 بدنه فلزی ندارد.

منبع:

جعبه پذیرایی یا جعبه دمنوش یک مُد دکوری جدید

اهمیت و استفاده از جعبه پذیرایی به عنوان یک دکوری شیک به شدت رو به افزایش است. با حرکت مردم به سمت طب سنتی و استفاده فراگیر از انواع دمنوش‌ها، انوع چایی‌ها از یک طرف و استفاده از  قهوه‌، نسکافه، آجیل و تنقلات به عنوان نوشیدنی و خوراکی‌های باکلاس و شیک اهمیت جعبه پذیرایی نیز هر روز بیشتر می شود. این هدیه تبلیغاتی، زیبایی بخش منزل و دفتر کار شما است.


جعبه پذیرایی تبلیغاتی یک هدیه ایرانی

در سال رونق تولید و حمایت از تولید داخلی استفاده از این هدیه که به طور غالب در داخل کشور تولید می شوند می تواند به چرخه‌های اقتصادی کشور نیز کمک کند.


هدیه ای با قیمت بسیار مناسب و ارزش‌افزوده بالا که در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی در حال عرضه به بازار می باشد. اکثر با روش‌هی مدرن و دستگاه‌های سی ان سی تولید می‌شوند که انصافا طرح‌های بسیار زیبایی هم دارند.

منبع:

https://elobel.com

در این میان جعبه‌های پذیرایی خوبی هم با کار دست تولید می شود که هنر ایرانی در کار با چوب را می‌توان در آن مشاهده کرد و لذت برد.