قالب های فارسی وردپرس 10

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 10

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

برگزاری جلسه اخلاق مدیران در گلزار شهدای خلیل آباد

به گزارش ایثار واحد خراسان رضوی،همزمان با هفته دولت جلسه درس اخلاق مدیران در جوار مزار شهدای گمنام شهرستان برگزار شد. 
حجت الاسلام علی محمد ناهیدی امام جمعه شهرستان  گفت: زندگی دینی انسان در اخلاق حرفه ای نقش دارد و یکی از زمینه های دانش مدیریت به شمار می رود.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: اخلاق یکی از مهمترین عوامل ثبات سازمان و نیل به اهداف غایی، آن است و از اساسی ترین اصول ارتباط سالم و اثر گذار در میان کارکنان سازمانها و ادارات  رعایت اصول خلاق حرفه ای توسط مدیران سازمانها است.
امام جمعه خلیل آباد ادامه داد: امروزه به دلیل گسترش روز افزون تکنولوژی  و برقراری وسیع ارتباطات در محیط مجازی و عدم توجه به ابعاد معنوی و روحی انسانها بسیاری از اصول اخلاقی در میان مدیران مورد غفلت واقع شده است و ما باید همواره اصول اخلاق حرفه ای را در میان کارکنان رایج شود و مدیران بر پایه ی اصول حرفه ای انجام وظیفه کنند.
وی به ترویج فرهنگ ایثارو شهادت اشاره کرد و گفت: مدیران باید بدانند چرا شهدا جان خود را فدا کردند، و چه وظیفه ای در قبال شهدا دارند، امروز همه مسئولان در قبال مشکلات خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان مسئول هستند.
این جلسه به همت اداره تعاون روستایی و بنیاد شهید و امورایثارگران و با حضور ابراهیم قاسم پور فرماندار، حسین رزمی رئیس بنیاد شهید وامورایثارگران و تنی چند ازروسای ادارات سطح شهرستان و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد.
در پایان مسئولان بر عطرافشانی مزار شهدا، و قرائت فاتحه یاد شهدا را گرامی داشتند.
شهرستان خلیل آباد در 220 کیلومتری مشهد مقدس قرار دارد . این شهرستان 287 شهید ، 480 جانباز ، 10 آزاده و میزبان 2 شهید گمنام می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.