قالب های فارسی وردپرس 10

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 10

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

کتاب اخلاق رسانه در بسیج رسانه منتشر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی پارسا ظهر امروز در کمیسیون آموزش و پژوهش سازمان بسیج رسانه استان گیلان اظهار کرد: پویش سواد رسانه‌ای در بیش از ۶۰ درصد مساجد هدف و در ۱۶ شهرستان گیلان برگزارشده است.

وی با بیان اینکه سند جامع و نظامنامه آموزش اصحاب رسانه در سطوح پنج‌گانه تدوین و تصویب شد، افزود: دوره‌های آموزشی مقدماتی، پیشرفته، تخصصی، تربیت مربی و تربیت مدرس جزو مراحل آموزشی حضوری و غیرحضوری خبرنگاران و اصحاب رسانه است.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به آغاز اجرای نگارش و تدوین کتاب اخلاق رسانه‌ای با حمایت این سازمان گفت: کتاب اخلاق رسانه‌ای توسط دکتر خدیجه شیداصفت از اساتید حوزه علمیه در حال تألیف است که امیدواریم تا پایان امسال ویرایش و چاپ و برای خبرنگاران ارائه شود.

پارسا با بیان اینکه رعایت اخلاق حرفه‌ای از اصول فعالیت‌های رسانه‌ای در جامعه اسلامی است، تصریح کرد: صداقت، تعهد، تخصص و رعایت اخلاق از مهم‌ترین ویژگی‌های خبرنگاران مؤمن و انقلابی بوده و بر این اعتقادیم که اخلاق حرفه‌ای مهم‌ترین رکن فعالیت‌های رسانه‌ای است.

به گفته وی، دکتر خدیجه شیداصفت مؤلف کتاب اخلاق رسانه از نخبگان  و اساتید حوزه علمیه خواهران و مدرس اخلاق رسانه در دوره‌های آموزشی خبرنگاری و روزنامه‌نگاری بوده که با همکاری سازمان بسیج رسانه گیلان کتاب مذکور در حال تألیف بوده که امیدواریم گام بلندی برای کمک به اعتلای فعالیت‌های خبری در کشور باشد‌.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه رونمایی از کتاب اخلاق رسانه در دفتر مرکزی یکی از خبرگزاری‌های کشوری برگزار می‌شود، گفت: کتاب اخلاق رسانه می‌تواند نشر جامعی برای دوره‌های آموزشی اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.