قالب های فارسی وردپرس 10

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 10

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

بهترین هدایای تبلیغاتی مناسب کار شما

در دنیای بازرگانی و کسب و کار، به کارگیری هدایای تبلیغاتی، یکتا از بهترین استراتژی های بازاریابی محسوب میشود. هدایای تبلیغاتی نه فقط ارزان تر و موثرتر از دیگر رسانه های تبلیغاتی عمل می کنند، بلکه فرصت های تبلیغاتی بهتری هم برای مشتریان و هم برای صاحبان مشاغل فراهم می آورند. برپایی هویت بصری با استفاده از هدایای تبلیغاتی، جزء لاینفک مدیریت برند است و با صرف کمینه هزینه، معرفی و گرفتن برند را بهینه می سازد.

هدایای تبلیغاتی، اشاره به گزینه هایی دارند که می طاقت از آنها برای گسترش و گسترش تولیدات و خدمات یک کمپانی استفاده کرد. این ابزارهای بازاریابی به شکل های مختلفی عرضه می شوند و شیوه ارایه آنها متفاوت از یکدیگر است. استفاده از هدایای تبلیغاتی برای بازاریابی یا تبلیغات، مشتریان نهفته را به مشتریان بالفعل تبدیل می کند. به علاوه به دلیل ماندگاری این ابزارها، نام و برند شرکت برای مدت طولانی نزد مشتری زنده می ماند. مهم ترین ویژگی هدایای تبلیغاتی این است که به تبلیغ کنندگان و تجار اجازه می دهد، تصویر مثبت تری از خویش برجای گذارند.

راههای مختلفی برای به کارگیری هدایای تبلیغاتی در شغل وجود دارد. به عنوان مثال، شما می توانید هدیه تبلیغاتی خویش را به اتفاق خبرنامه ها یا نامه های فروش خود کنید. این کار، گمان کردن دریافت پاسخ از سوی مشتری را افزایش میدهد. ممکن است هدایای تبلیغاتی شما، یک مگنت یخچال باشد. آیا میدانستید یک فرد به طور متوسط، ۱۰ بار یخچال خانه را از عقیده می گذراند؟ حال خودتان حساب کنید و ببینید که در کل چند تن لوگو و پیام بازاریابی شما را می بینید؟

کالاهایی که شما برای تبلیغات بهره‌گیری می کنید، لازم نیست که حتما پیوسته با آن چیزی باشند که کمپانی یا تجارت شما ارایه می دهد. هدیه تبلیغاتی شما می تواند یک فیش تخفیف باشد که مشتریان را برای به کارگیری کالا یا خدمات شما وسوسه می کند. آنچه مهم است استفاده از تولیدات و بهره گیری از فرصت هایی است که باعث می شوند مردم راجع به شما صحبت کنند. این هدیه ها، راه های ساده ای هستند که شما را به ملت معرفی می کنند و اسم شما را زنده نگه می دارند. به همین ترتیب، می توان گفت که زنده نگه داشتن اسم شما، مایه افزایش فروش شما می شود.

بهترین کلمات کلیدی سایت کدامند؟

حساس ترین تقسیم سئو،انتخاب پسندیده ترین کلمه کلیدی

در ابتدای آغاز سئو هر وب سایتی نخستین چیزی که مد نظر وب مستر هاست گزینش واژه کلیدی پسندیده برای آن سایت است.اما واژه کلیدی پسندیده برای یک سایت دقیقا به چه معناست؟کلمه ای که بیشترین سرچ را دارد یا واژه ای کاملا تخصصی باشد؟


انتخاب واژه کلیدی مناسب سئو

از این جهت میگوییم برگزیدن کلمه کلیدی مهمترین و حساسترین تقسیم سئو است که در روش سئوی وردپرس  نخست شما بعد از گزینش میبایست لغایت پایان با این کلمه ادامه بدهید و عوض کردن کلمه کلیدی بعد از گذراندن مراحلی از سئو کار خیلی سختی است و دوما شما پس از بالا آمدن آن کلمه کلیدی باید نتیجه آن را ببینید و اگر واژه را اشتباه انتخاب کرده باشید تمام کوشش هایتان بر باد خواهد رفت.


با یک نمونه شروع میکنیم.کلمه سئو حدود 14000 بار سرچ در ماه دارد،کلمه سئو تضمینی حدود 300 بار،کلمه سئو چیره دست نزدیک 1000 بار و کلمه سئو سایت حدود 4000بار.با نگاه کلی بی گمان باید گفت واژه سئو بهترین کلمه برای یک سایت با سوژه سئو و بهینه سازی است.باید با دو رویت متفاوت به این مساله نگاه کرد.اول اینکه ما از انتخاب کلمه سئو چه چیزی به دست می آوریم.14000 کاربری که قطعا تقسیم عظیمی متعلق به به دنبال سفارش سئو نیستند.خیلی متعلق به ها به پیگیری مقالات سئو و خیلی متعلق به ها اصلا به تعقیب این هستند که بفهمند سئو به چه معناست.آیا ما بیچارگی به ورود چنین کاربرانی به سایتمان داریم؟پس باید بدون در عقیده گرفتن تعداد سرچ در ماه این کلمه،دور این واژه را خط کشید.اما واژه سئو تضمینی دقیقا همان کاربرانی سرچ میکنند که ما میخواهیم وارد سایت ما شوند.کلمه سئو حرفه ای هم دقیقا همانند کلمه سئو تضمینی است و چیزی هست که ما میخواهیم.حال باید بین دو واژه سئو و سئو سایت مقایسه ای انجام دهیم.باید قبول کرد کسانی که سئو سایت را سرچ میکنند بیشتر مد نظر ما هستند تا اینکه سئو را سرچ میکنند.نکته ای که خیلی مهم است و در انتخاب واژه ها باید آن را در نظر بگیرید این است که چشم وهمچشمی کلمات کلیدی را هم در نظر بگیرید.برای نمونه اگر برای واژه سئو به یک سنه موعد و هزینه مثلا یک میلیون تومان احتیاج دارید،برای کلمات سئو سایت و سئو تضمینی و سئو چیره دست با هم فقط به پنج ماه زمان و پانصد هزار تومان خرج بیچارگی دارید.در حالی که در حالت دوم علاوه بر صرف وقت و خرج کمتر،کاربران مد نظرتان را وارد سایتتان کرده اید و بی گمان نتیجه بهتری هم میگیرید.پس نخست به این اندیشه کنید به چه کلمه ای نیاز دارید.بعد از بین کلمات که مناسب سایتتان هستند پر سرچ ترین آن ها را برگزیدن کنید.

ناسا به شما 18000 دلار می دهد تا دو ماه استراحت کنید

اگر فکر می کنید برای همکاری با ناسا به هوش فوق العاده و مدرک دانشگاهی معتبر نیاز دارید، سخت در اشتباهید. ناسا در حال حاضر به داوطلبان 14 هزار پوند (حدود 18000 دلار) می دهد تا به مدت دو ماه فقط استراحت کنند. طی این مدت، ناسا تأثیر جاذبه مصنوعی روی بدن انسان را مطالعه می کند.

پروژه AGBRESA یا «پژوهش جاذبه مصنوعی در حال استراحت» طی هفته جاری توسط ناسا و با همکاری آژانس فضایی اروپا (ESA) در مرکز هوافضای آلمان (DLR) آغاز شده است. پژوهشگران برای اولین بار می توانند تأثیر جاذبه مصنوعی روی بدن انسان را مطالعه کنند. جاذبه مصنوعی برای حذف اثرات مخرب شرایط بی وزنی به کار می رود.

ناسا به دنبال 12 مرد و 12 زن داوطلب است که بین 24 تا 55 سال سن داشته باشند و 60 روز به استراحت بپردازند. تمام داوطلبین باید به زبان آلمانی صحبت کنند. تختخواب ها در بخش تحقیقات پزشکی Envihab در مرکز هوافضای آلمان در شهر کلن قرار دارند. تمامی آزمایشات، صرف وعده های غذایی و فعالیت های تفریحی و سرگرمی در حالت درازکش روی تختخواب انجام می شوند.

کل پروژه 89 روز طول خواهد کشید که شامل 5 روز آشنایی اولیه، 14 روز استراحت و توانبخشی مخصوص فضانوردان در ابتدا و انتهای تحقیقات، و 60 روز استراحت در حالت درازکش روی تخت است. حرکات داوطلبین در این مدت کاملاً محدود خواهد شد تا احتمال فشار و کشیدگی روی عضلات، تاندون ها و سیستم اسکلتی به حداقل برسد.

تخت ها با شیب 6 درجه ای به سمت سر تنظیم شده اند تا جابجایی مایعات بدن در شرایط سفر فضایی را شبیه سازی کنند. نیمی از شرکت کنندگان در شرایط جاذبه مصنوعی قرار می گیرند. برای ایجاد جاذبه مصنوعی، محفظه با سرعت 30 بار در دقیقه می چرخد و خون را به سمت اعضای انتهایی بدن می راند. دانشمندان دائماً قابلیت های شناختی، قدرت عضلانی، تعادل و عملکرد قلبی-عروقی داوطلبین را می سنجند.

با اینکه 18000 دلار رقم قابل توجهی محسوب می شود، اما همان طور که خواندید شرکت کنندگان هم شرایط فوق العاده سختی را تجربه می کنند. داوطلبان احتمالی تا سوم خرداد ماه برای ثبت نام فرصت دارند.

رکوردهای گینس: طولانی ترین پرواز با هاوربورد [تماشا کنید]

رکورد طولانی ترین پرواز با هاوربورد را فردی به نام فرانکی زاپاتا در ساحل Sausset-les-Pins فرانسه در سال ۲۰۱۶ میلادی به نام خود ثبت کرده است.

این قهرمان فرانسوی توانست با پیمایش مسافتی برابر با ۲۲۵۲ متر رکورد ۲۷۵.۹ متری قبلی را که متعلق به یک مخترع کانادایی بود بشکند و نامش را در کتابرکوردهای گینس برای طولانی ترین پرواز با هاوربورد به ثبت برساند.

زاپاتای ۳۷ ساله برای ثبت این رکورد نخست پنجاه متر از سطح آب فاصله گرفت و در حالی که ناوگانی از قایق ها و جت اسکی ها او را دنبال می کردند پرنده ای به نام Flyboard® Air را که توسط شرکت خودش (Zapata Racing) ساخته شده بود در آسمان به حرکت در آورد.

طولانی ترین پرواز با هاوربورد

این هاوربورد قادر است با بیشینه سرعت ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت در حداکثر ارتفاع ۳۰۴۸ متر در آسمان پرواز کند.

زاپاتا در مصاحبه ای که بعد از ثبت این رکورد جهانی انجام داد اعلام کرد که این کار حاصل تلاش یک عمر بوده است.

جالب است بدانید که همزمان با این اتفاق ویدیویی از پرواز آزمایشی هاوربورد Flyboard® Air در فضای مجازی منتشر شد که بالغ بر ۳ میلیون بازدید در یوتیوب داشت و بسیاری از افرادی که آن ویدیو را مشاهده کرده بودند نسبت به واقعی بودن آن ابراز تردید کرده بودند.

شرکت سازنده این هاوربود نیز اعلام کرد که Flyboard® Air از نوعی واحد محرک مستقل برای پرواز استفاده می کند و میتواند تا ده دقیقه در هوا بماند.

فرانکی زاپا در سال ۲۰۱۴ رکورد بیشترین تعداد پشتک و وارو با جت پک آبی در یک دقیقه را به ثبت رسانده بود و دو سال بعد توانست رکورد طولانی ترین پرواز با هاوربورد را به نام خود بزند. در ادامه از شما دعوت می کنیم که ویدیوی هنرنمایی او را مشاهده نمایید.

تغییرات گسترده در سونی موبایل؛ از ادغام با بخش های دیگر تا کاهش نیمی از کارکنان

سونی تغییرات گسترده ای را در کسب و کار خود تجربه می کند. پس از اعلام خبرتعطیلی کارخانه بزرگ تولید موبایل این شرکت در چین، حالا خبر می رسد سه مورد از سودآورترین بخش های کسب و کار سونی با بخش موبایل ادغام خواهند شد، ضمن اینکه به زودی شاهد کاهش فوق العاده تعداد کارکنان بخش موبایل هم خواهیم بود.

سونی تصمیم گرفته بخش های محصولات و راهکارهای تصویربرداری (IP&S)، صوت و سرگرمی خانگی (HE&S) و ارتباطات موبایلی را در قالب بخش جدیدی به نام محصولات و راهکارهای الکترونیکی (EP&S) با یکدیگر ادغام کند. در واقع تمام محصولات الکترونیکی این شرکت اعم از تلویزیون، سیستم های صوتی، دوربین و موبایل زیر چتر بخش جدید قرار می گیرند.

اکسپریا ۱۰

شایعات در مورد فروش احتمالی بخش موبایل سونی که از سال گذشته قوت گرفت، احتمالاً رئیس جدید این شرکت یعنی کنیشیرو یوشیدا را تحت فشار قرار داده است. یوشیدا به تازگی جانشین کازو هیرای شده و حالا با اعلام این موضوع، به شایعات فوق پایان بخشیده است. سونی موبایل پس از چهار دوره زیاندهی می تواند پشت بخش های موفق این شرکت پنهان شود و احتمالاً در گزارش های مالی آتی، اعداد قرمز کمتری را مشاهده کنیم، چون سه بخش دیگر سونی به اندازه کافی سودآور هستند تا زیان های بخش موبایل را پوشش دهند.

اما در تکمیل دو خبر فوق، حالا گزارش جدیدی از کاهش 50 درصدی کارکنان بخش موبایل سونی تا سال 2020 منتشر شده است. بدین ترتیب تا سال آینده میلادی احتمالاً بیش از 2000 نفر از کارکنان این شرکت اخراج شده یا به بخش های دیگر منتقل می شوند. این تصمیم هم در راستای سیاست کنونی سونی یعنی کاهش هزینه های ثابت و اصلاح ساختارهای کسب و کار اتخاذ شده است.

اگرچه بعضی از کارکنان سونی موبایل به دیگر بخش ها منتقل می شوند، اما تعدادی از آنها که در اروپا یا چین به فعالیت مشغول بودند، می توانند از گزینه بازنشستگی پیش از موعد بهره مند گردند. سونی همچنین در راستای کاهش هزینه ها، فروش موبایل در برخی مناطق را محدود می کند. بدین ترتیب فروش گوشی های اکسپریا در آسیای جنوب شرقی تقریباً متوقف شده و تمرکز اصلی روی بازارهای اروپایی و شرق آسیا قرار خواهد گرفت.