قالب های فارسی وردپرس 10

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 10

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

بهبود سئو سایت وردپرس با نقشه سایت

یک سایت مپ یا نقشه سایت، صفحه ای است که در آن فهرستی از تمام پست ها و محتوای سایت شما وجود دارد. هستی نقشه سایت به سئو وردپرس کمک می کند زیرا یک لینک خوب دائم به پست های وبلاگ شما اشاره می کنند. داشتن یک لینک به نقشه سایت (که حاوی تمام صفحات سایت تان است)، باعث می شود موتورهای جستجو و بازدیدکنندگان بتوانند تمامی پست های شما را به راحتی پیدا کنند.


آموزش سئو ورپرس , سئو سایت وردپرس , سئو وردپرس

انتخاب بهترین پلاگین برای سئو وردپرس 

سعی کنید بهترین پلاگین سئو را برای شفا سئو وردپرس برگزیدن کنید بهترین پلاگین که امروزه در ایران نیز اغلب ازان کاربرد می شود یو آست سئو است. افزونه Yoast SEO یگانه از افزونه‌های اصلی در حوزه سئو سایت وردپرس است که کار و جنبش خویش را از سال ۲۰۰۸ میلادی ابتدا کرد و با بروزرسانی‌های مداوم، نزد کاربران وردپرسی  بسیار محبوب شد  به‌طوری که هم‌اکنون بیش از ۵ میلیون نصب فعال را با امتیاز ۴٫۹ از ۵ به خویش وابستگی دیتا است. این افزونه قوانینی را در توابع خود جای داده که نتیجه نهایی موردپسند ربات‌های گوگل و کاربران قرار گیرد.


در اغلب موارد، مبتدیان این اشتباه کبیر را مرتکب می شوند که فکر می کنند، نصب و فعال کردن یک پلاگین SEO برای وردپرس تمام کاری است که لازم است سپریدن دهند. سئو یک عملیات پیوسته است که اگر می خواهید بیشینه نتیجه را بگیرید باید همواره به آن پروا کنید.پلاگین Yoast SEO به شما این امکان را می دهد که یک عنوان و توضیحات و کلید کلمه کانونی را به تمام نوشته ها و صفحات خود اضافه کنید. این پلاگین در ضمن یک پیش نمایش از آنچه که کاربران اثناء سرچ سایت شما در گوگل می بینند به شما ارائه می دهد. امکاناتی همچون ساخت نقشه سایت , مدیریت ارورها یا خطاها , رسیدگی فاکتورهای سئو محتوا از مهم ترین قابلیت های این پلاگین هستند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.